Social Distance Manager

De Social Distance Manager is verantwoordelijk voor het naleven van de RIVM richtlijnen en het zorgen voor een veilige werkomgeving op locatie met betrekking tot het Corona virus. De Social Distance Manager ziet er onder andere op toe dat iedereen zich houdt aan de 1,5 meter afstand, iedereen bij het betreden van de locatie een gezondheidscheck krijgt, zijn of haar gegevens achterlaat voor een eventueel contact onderzoek, handen desinfecteert en de instructies geeft met betrekking tot de loop routes e.d. op locatie, die de Social Distance Manager vooraf heeft uitgezet en duidelijk heeft gemarkeerd.

De Social Distance Manager heeft een 3 daagse cursus Covid manager gevolgd en met goed gevolg afgerond.

Beschermingsmiddelen

Bij de entree van de locatie zal er een tafel staan met diverse bescherming en desinfecterende materialen zoals, handschoenen, mondkapjes, papieren handdoekjes en desinfecterende handgel

Het dragen van mondkapjes zal niet op elke locatie verplicht zijn, toch raden wij dit stellig aan maar de verantwoording ligt te allen tijde hiervoor bij de opdrachtgever.

Om uw evenement/productie goed en veilig te laten verlopen is de Social Distance Mananger een musthave zodat de medewerkers en bezoekers veilig en gezond blijven. De Social Distance Manager neemt een vervelende maar noodzakelijke taak uit handen zodat u zich als opdrachtgever kan richten op andere zaken tijdens uw evenement/productie.

De Social Distance Manager werkt vanuit Clear Entertainment wat is aangesloten bij de CLC Vecta Brancheorganisatie.

Protocollen zijn terug te vinden via https://www.clcvecta.nl/getattachment/Nieuws/CLC-VECTA-publiceert-protocol-voor-live-optredens/Protocol-voor-live-optredens-(22-juli)-(1).pdf.aspx?lang=nl-NL